Sunday, March 22, 2009

Life In Thailand~Gonna End~

刚剪头发~好像没什么变~


HarLo~
哈咯~




Long time dint update my blog ~
好久没写Blog了~
Too busy ~
太忙了~
but fun~XD
但是很好玩~
After this month~
读完最后这个月

im gonna say good bye for my students friend in UTL~
我就要和我学校的同学说再见了~

because im gonna back to Malaysia
因为~我要回马来西亚
for continue my study in Malaysia?
(or maybe~AUSTRALIA)~
继续读书~升学~
(可能会跑去外国)
depends the cost
先看看价钱咯~
if same price~i will select other country~

如果外国和马来西亚的一样的话~我会选择外国~
Planning to take the Nursing course
(weird isn't it?)~XD
打算去读Nursing~很奇怪吧?
(男生应该很少会读这些吧~)

now searching Which College are better~XD
现在就在大搜索~看那间学院最好~

And congratulations to my little brother~
还有的就是~恭喜我的弟弟~

1st~Have his own car before get his driving license~
第一~是因为在还未拿到驾照就先有一辆车了~(羡慕吧?)

2nd~Change school
第二~就是他要转学了~离开那神经病的学校~




lol...
哈哈

Wish me luck~

No comments:

Post a Comment